استفاده از مصالح مقاوم و فناوری های نوین از ضرورت های ساخت و ساز است
نوشته شده توسط : sasurse

'محمود صلاحی'‌ عصر سه شنبه در مراسم گشایش نمایشگاه عمران و ساختمان و صنایع گرمایشی و سرمایشی در مشهد، افزود: با استفاده از مصالح مقاوم باید استحكام بناها را افزایش داد و عمر مفید را به حداقل بیش از یكصد سال رساند.

به گزارش ایرنا، وی اظهارداشت:‌ در برخی از كشورها عمر مفید ساختمانها به بالغ بر 250 سال هم می رسد و باید تلاش كرد عمر مفید بناها در كشورمان و از جمله استان خراسان رضوی افزایش یابد.

وی اجرای طرحهای مسكن مهر را از اقدامهای موثر دولت برای حذف قیمت زمین از نرخ تمام شده ساختمان و در نتیجه كاهش قیمت تمام شده بناها و مسكن ذكر كرد و گفت: این اقدام در ایجاد تعادل در قیمت زمین و مسكن تاثیر زیادی داشت.

استاندار خراسان رضوی برگزاری نمایشگاه های بین المللی صنعت ساختمان و صنایع گرمایشی و سرمایشی را فرصت بسیار مغتنمی برای آشنایی شركت های داخلی و خارجی شركت كننده و تبادل تجربیات بین آنها و در نتیجه توسعه كمی و كیفی صنعت ساخت و ساز در كشورمان دانست.

صلاحی گفت: بیش از یكصد شغل در ارتباط با صنعت ساخت و ساز هستند و توسعه این بخش توسعه شغل های فوق را به دنبال دارد.

او همچنین از مسكن به عنوان یكی از ضرورت ها و دغدغه های مهم مردم یاد كرد و گفت: فرهنگ و ارزشهای هر منطقه در مسكن مردم آن منطقه نمود و بروز دارد.

وی تاكید كرد: ‌باید بكوشیم فرهنگ و ارزشهای اسلامی همواره در ساخت مسكن و بناهای مختلف در جامعه ما مورد عنایت خاص قرار بگیرد.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، عمران و صنایع سرمایشی و گرمایشی با حضور413 شركت داخلی و 42 شركت خارجی 16 الی 20 خردادماه جاری در نمایشگاه بین المللی مشهد برای بازدید علاقه مندان دایر است.

شركت كنندگان در این نمایشگاه ها آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در حوزه عمران و معماری در قالب دو هزار و 166 غرفه در فضایی به مساحت 19 هزار و 600 متر مربع فضای مسقف و 11 هزار متر مربع فضای باز به نمایش گذاشته اند.ك/2

7490/659





:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: